smartcash-rms
Super Blog

Cumpărături mai ușoare cu Magister

Cumpărăturile sunte parte integrată din viața noastră și reprezintă, în același timp, atât o sarcină periodică, dar și un motiv de bucurie. Încă de când oamenii nu se mai ocupă să își vâneze singuri hrana și nici nu o mai cultivă în întregime în gospodăriile lor, magazinele mai mici și mai mai mari au devenit locurile preferate pentru aprovizionare.

Fie că ne ducem până la magazinul de la parterul blocului, după o cola sau un pachet de țigări, că ne facem aprovizionarea săptămânală în hiper-market, că mergem la mall pentru a ne înnoi garderoba sau că mergem cu prietenii în oraș la o terasă – experiența cumpărăturilor ar trebui să fie mereu una ușoară, distractivă și plăcută.

Dar ce ne garantază că totul va merge strună la casa de marcat?

Nu știu voi dacă ați pățit, dar mie mi s-a întîmplat să aflu la casă că un produs pe care voiam să-l cumpăr nu poate fi ”bătut”. Ba că nu are preț, ba că nu este băgat codul corect în sistem sau din alte motive tehnice care, pentru mine în calitate de cumpărător, reprezintă o sursă de frustrare. O funcționa și aici vreo lege de-a lui Murphy, pentru că de obicei mi se întâmplă asta fix cu produsul favorit din coș, de obicei o hăinuță sau un ruj – ceva ce îmi doream mult.

Așadar, cum ar putea magazinele să garanteze o experiență plăcută și lipsită de incidente pentru cumpărător?

Ei bine, alegând corect softul pentru reteaua de magazine, comercianții pot preveni erorile și pot ușura munca operatorilor, garantând astfel o experiență confortabilă pentru client.

În acest caz, comercianții mari și mici, de la magazine cash and carry până la patiserii sau mici magazine de cartier, au nevoie de o soluție inteligentă de la un partener cu experiență. De exemplu, mi-ar plăcea ca magazinul din apropierea casei mele să folosească și el un software supermarket adecvat, care să ușureze viața vânzătorilor și a clienților.

Cu 20 de ani de experiență în spate, cei de la Magister Software au creat platforma software SmartCash RMS, care este folosită de mii de magazine și are o comunitate de 40.000 de utilizatori, garantând astfel buna funcționare a oricărui magazin. SmartCash RMS este singura platformă software românească potrivită pentru managementul oricărui format comercial și singura platformă software românească folosită în hypermarketuri.

Platforma SmartCash RMS oferă soluții adecvate, potrivite oricărui tip de magazin și nevoilor sale specifice, fie că este un supermarket cu un număr redus de angajați, un hypermarket cu multe raioane, multe case și, implicit, multe POS-uri care trebuie să funcționeze sincronizat sau o rețea de magazine cu un management complex – cei de la Magister au creat deja soluțiile potrivite pentru ele și știu să gestioneze orice scenariu. Dacă supermarketul meu de cartier ar folosi o soluție mai inteligentă,

Mai mult, ei au o rețea de peste 90 de companii care îi reprezintă pe tot teritoriul țării și zeci de tehnicieni instruiți permanent care asigură asistența clienților care folosesc SmartCash.

Această platformă este așa de populară, încât dacă te duci la un magazin dintr-o zonă mai neumblată, în vreun sat la țară sau la munte, este foarte posbil ca și acesta să folosească SmartCash RMS. Uimitor, nu?

Iar pentru că traversăm o perioadă nemaiîntâlnită și foarte dificilă, în care toate sectoarele comerciale au fost puse la grea încercare, Magister a pus la dispoziția comercianților care le folosesc deja serviciile, platforma  smartcash.store, care le facilitează prezența în online.

Personal, cred mai mult ca niciodată că toate magazinele fizice ar trebui să se afle prezente și în online și să permită și acest timp de comerț, pentru că el reprezintă realitatea zilelor noastre. Nu mai dispunem de atât de mult timp pentru a colinda magazinele, iar acum nici nu mai este recomandat să o facem.

Mai ales dacă ne aflăm într-o categorie vulnerabilă, este foarte important să nu ne expunem inutil și dacă putem comanda ce avem nevoie din confortul casei noastre, să alegem această opțiune.

Magister oferă soluții personalizate și create ”pe comandă” atât pentru lanțuri de magazine sau magazine deja cunoscute și foarte mari, cât și pentru magazine mici sau magazine online și antreprenori aflați la început de drum, ajutând atît comerciantul să analizeze situația afacerii sale în timp real cât dar și convingând clientul să se întoarcă pentru mai multe cumpărături în același loc, datorită servirii fără cusur.

Iar acum, la final, aș vrea să te întreb : tu cât de des te duci la cumpărături și ce ți-ar plăcea să îmbunătățească magazinul tău preferat?

Acest articol a fost scris în cadrul competiției Super-Blog 2020.

Author

admin@eunmicsecret.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.