Travel

Concediu post-pandemie

Tocmai ce ne-am întors din concediul pe care îl aveam plănuit încă din luna ianuarie (!) la noi la mare, în stațiunea Saturn, la hotel Cleopatra. A fost pentru prima dată când am ales această stațiune pentru a ne petrece vacanța dar, pentru mine cel puțin, sigur a fost ultima. Nu m-aș mai întoarce de bună voie acolo, pentru că experiența a fost destul de dezamăgitoare.

Nu știu exact ce s-a întâmplat, dacă a fost stațiunea, dacă este de vină pandemia, dacă e anul ăsta mai special dar lucrurile n-au decurs prea bine.

Nu, nu a fost prima dată când am mers la noi la mare, de 3 ani tot facem asta pentru că ni se pare mai ușor având un copil mic, așa că știam care sunt plusurile care sunt minusurile și cam la ce să mă aștept. Totuși, la următoarele aspecte nu m-am așteptat.

Șantierul

Chiar și în data de 18 iulie (mijloc de sezon practic, nu?) stațiunea era în amenajare. Adică, dacă te plimbai prin stațiune și nu zic faleză pentru că faleza era, și cred că va rămâne în continuare așa, practic inexistentă, te umpleai de praf stîrnit de muncitori harnici sau te puteai trezi că din spatele tău vine…o betonieră.

Iar acest aspect i se aplică și hotelului la care am stat, care tocmai amenaja curtea, piscina și locul de joacă. Când ne-am ales cazarea, diferența a făcut-o acest Water Park pe care hotelul promitea să îl ofere dar care nu a fost gata decât în ziua plecării noastre, deci nu ne-am putut bucura de el, doar de vânzoleala de pe șantierul care se crease în fața hotelului și prin care treceam ca să coborâm la plajă.

Sursă foto: Booking.com

Așa ar fi trebuit să arate Water Park-ul hotelului dar de fapt noi am avut parte doar de asta – adică o piscină mare și goală.

Serviciile hotelului

Nu vreau să fiu cârcotașă și să omit că hotelul ne-a oferit acces la o altă piscină a unui hotel aflat la vreo 10 minute de mers pe jos mai încolo, unde totul era ok, de altfel, dar cu siguranță că nu am mai fi ales Hotel Cleopatra dacă am fi știut acest aspect.

De asemenea, personalul de la recepția hotelului ne-a supus unui test de răbdare pentru că a durat 30 de minute să ne cazeze, deși rezervarea era făcută de 6 luni și totul era plătit cu o lună înainte, verificând și reverificând informații pe care le aveau deja dar nu știau să folosească sistemul. De asemenea, informațiile oferite au fost practic inexistente, a trebuit să punem toate piesele de puzzle la un loc, ca să aflăm despre plaja privată, spectacolele pentru copii pe care le aveau și programul restaurantului.

Deși hotelul ar fi trebuit să fie 4 stele, experiența nu a fost chiar de 4 stele. Am apreciat facilitățile oferite în prețul plătit: micul dejun inclus, accesul la piscină, animatorii pentru copii și plaja privată. Dar alte aspecte au lăsat de dorit și acum vreau să mă refer la curățenie care s-a făcut o singură dată temeinic în timpul celor 6 zile pe care le-am petrecut acolo, în rest doar au intrat să scoată gunoiul, ceea ce am apreciat dar mi s-a părut prea puțin. Per total, la acest capitol, hotelul mai are de îmbunătățit lucruri.

Serviciile în general

Acest aspect ne-a afectat cel mai mult și ne-a creat disconfort și nervi cu fiecare ocazie, de fiecare dată când a trebuit să mâncăm undeva. Am încercat diverse restaurante și terase în această stațiune când a trebuit să mâncăm de prânz și de seară dar fiecare experiență s-a dovedit a fi mai dezamăgitoare decât precedenta. În primul rând, a trebuit să așteptăm foarte mult pentru a ni se lua comanda, până la 30-40 de minute. Ca să nu mai spun că aducerea mâncării dura cel puțin la fel de mult sau mai mult și am avut supriza ca mâncarea să fie rău preparată sau felurile de mîncare să sosească într-o ordine fără niciun sens și tot felul de altfel de greșeli.

De exemplu, tatăl meu și-a comandat înghețată care a fost adusă la masă prima, înaintea felurilor principale care au sosit cam după aproape o oră, timp în care înghețata era deja lichidă. Am mai avut experiența ca un fel de mâncare să sosească la 30 de minute după restul când ceillalți de la masa noastră deja terminaseră de mîncat iar într-un loc nu am primit toți tacâmuri deși le-am cerut. Ar mai fi și alte lucruri de menționat, dar astea au fost cel mai deranjante. Am avut experiențe neplăcute și cînd localurile erau pline și să zicem că timpul de așteptare era justificat dar și la ore când era aproape gol iar atunci chiar nu am înțeles ce s-a întâmplat.

Per total..

6 zile s-au dovedit a fi suficiente în această stațiune și am plecat sărind peste masa de prânz pe care am hotărât să ne-o preparăm singuri acasă fără a ne mai enerva la vreo terasă.

A fost un concediu drăguț, în care am avut parte de vreme excelentă, am stat mult pe plajă, am mers la piscină cu fetița căci i-a plăcut mai mult decât marea, m-am trezit să prind răsăritul și în general, chiar dacă au fost unele neajunsuri, m-am relaxat mult.

Sursă foto: Arhiva personală

Anul viitor, plănuiesc să merg iar în Grecia, fetița fiind destul de mare acum cît să ne facem mai puține griji legate de drum și alte lucruri.

Tu unde îți petreci concediul în acest an?

Author

admin@eunmicsecret.ro

Comments

July 20, 2021 at 10:43 am

Am fost in Eforie Nord la Hotel fortuna. Hotel renovat acum 2 ani. Ca imbunatatire au facut locul de joaca pentru copii. Cam 3 zone, din care una era cu stropitori. Piscina pentru copii si jacuzzi incalzite. Apa sarata in toate piscinele. Terasa semi acoperita pentru servirea mesei, mancare tip autoservire.
Noi am fost in Iunie, la inceput. Am avut 4 nopti, mic dejun inclus si apartament. Cost 760 lei.
Dar statiunea era si ea in renovare. Inca multe magazine inchise. Cumva nu pot sa spun ca nu ma asteptam, Am mai tatit acum 3 ani cand am fost in cap Aurora de pe 2 iunie si totul era pustiu. Chiar fantomatic. Am scris aici despre asta -https://ordinesaudezordine.com/iunie-fantoma-statiunilor-jupiter-si-vama-veche/
Cazarea de la Hotel Opal, in Cap Aurora, nu mi-a placut, dar facea parte dintr-un eveniment. Am stat o noapte si la mic dejun. Sub scuza ca tocmai a fost preluat de LitoralulRomanesc si este in renovare, au vrut sa se scoata de aspect si altele.
Poate litoralul romanesc nu este de admirat. Paate mergem din nostalgie. Dar preturile nu se justifica. Cel putin nu am gasit pana acum ceva extraordinar. Ce-i drept nu am nici un buget anume de alocat ci este gandit cu luni in avans. Cu sacrificii. Dar, as alege Bulgaria fara sa ma gandesc. Nici Grecia nu este d elepadat, dar nu am ajuns inca.

July 20, 2021 at 11:31 am

Of, ce experiență! Măcar acum știți ce să evitați. Eu anul acesta voi merge pe litoralul nostru după 3 ani de mers în Bulgaria și Turcia și cam am emoții…